sobota, 12 grudnia 2015

Ciekawe i tanie produkty kolorowe- idealne na świąteczny prezent.

Paletki cieni
Cienie znanych marek typu Urban Decay, Zoeva czy The Balm nie należą do najtańszych, a wiele kobiet marzy o tego typu produktach. Można znaleźć sporo tańszych zamienników, które również ładnie się prezentują a ich ceny są o wiele niższe, jakością często dorównują produktom z najwyższej półki.



Zestawy do konturowania
Paletki zawierające bronzer, róż i rozświetlacz są świetnym pomysłem na prezent, wyglądają często ekskluzywnie, wystarczy je pięknie opakować i okażą się strzałem w dziesiątkę pod choinkę.



Bronzery, róże czy rozświetlacze
Czy to w paletkach, czy pojedyncze również ucieszą nie jedną kobietę, wystarczy dołożyć coś małego do prezentu i na pewno sprawią radość. Moim zdaniem najlepsze są paletki różnych odcieni np. bronzerów czy róży.


Zestaw tusz i eyeliner
Łatwo możemy sami skomponować tego typu zestaw w naprawdę niskiej cenie. Ładnie zapakowane też mogą ucieszyć :)

Lakiery do paznokci
Wystarczy kupić kilka lakierów do paznokci, opakować w pięknym pudełku i jest to cudowny prezent dla kobiet, które lubią zmieniać kolory na sowich paznokciach. Najlepsze będą odcienie złota, czerwieni, burgundowe czy ciemnozielone, kojarzące się z zimą i świętami.

Wszystkie ceny są orientacyjne i często możecie kupić te produkty jeszcze taniej, prezenty wcale nie muszą być drogie, a też mogą zrobić świetne wrażenie. 

Spodobały by Wam się prezenty z mojej listy?

28 komentarzy:

  1. Mi spodobały by się zwłaszcza paletki z cieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uważam, że tusz do rzęs jest najlepszym prezentem, bo każda kobieta go używa :D

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletki MUR to idealny prezent dla miłośniczek makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje ;) ja w tym roku zażyczyłam sobie prezent niekosmetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio zrobiłam sobie prezent i kupiłam tą paletkę czekoladkę ;) jestem nią zachwycona !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z rozświetlaczy polecam jeszcze Lovely Gold :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka rzeczy z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taką czekoladkę z MUR sama bym przygarnęła, gdzie tam dawać komuś, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam lakiery z Wibo! Za tak małą cenę dobra jakość.
    Do zestawów do konturowania dodałabym jeszcze paletę ze Sleek'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wstyd się przyznać ale jeszcze nie mam żadnej paletki z cieniami, jakoś nie mogę przekonać się do używania ich na co dzień ale już od pewnego czasu niektóre paletki tak bardzo mnie kuszą, że w końcu jakąś dopadnę! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam paletki MUR, mam aż trzy :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zestawienie :) Mi się marzy jakaś ale taka dużaaa.. paletka do cieni :D Jedna i konkretna

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio kupiłam paletkę trio Wibo, ale jeszcze nie używałam :) Bardzo fajne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie można dorwać paletki Revolution?

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe jak się spisują palety z W7, mam je właśnie w drogerii

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestawy do konturowania są całkiem interesujące ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te paletki z essence sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak się właśnie składa, że zestaw do konturowania makeup revolution, serduszko rozświetlacz i zestaw bronzerów zamówiłam sobie i czekam na swoją paczkę z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyki to zawsze dobry pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uważam, że kosmetyki na prezent to zawsze świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  21. Co prawda już po świętach, ale post jest rownież przydatny na urodzinki czy inne okazje. Wybrałaś całkiem fajne i przystępne kosmetyki :)

    http://natalistylee-s.blogspot.de/?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Hui-NataliStylees

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej, jest tu wiele rzeczy które lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne propozycje, kosmetyki zawsze się przydają :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Białą czekoladkę z Makeup Revolution mam i bardzo lubię. Ta paletka ma piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam do naszego rozdania, może przypadnie Ci coś do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń